Do zakończenia rejestracji pozostało:

00

dni


00

godzin


00

minut


00

sekund


IV FALA - NITKA TECHNOLOGICZNA

Edycja technologiczna akceleratora Surferzy Wiedzy to projekt skierowany do twórców rozwiązań software, osób które w swojej pracy wykorzystują nowe technologie - VR, AR, AI - i wiążą z tym swój dalszy rozwój zawodowy. Zapraszamy także pasjonatów nowych technologii, którzy mają pomysł na produkt i chcą wprowadzić go w życie.

Digital Knowledge Village jest otwarte na współpracę i wsparcie rozwoju biznesu na wielu obszarach. Ze względu na profil fundacji, projekt przeznaczony jest dla przedsięwzięć z branży EdTech.

REKRUTACJA DO PROGRAMU TYLKO DO 13 STYCZNIA 2019!

PAKIET KORZYŚCI DLA CIEBIE!

CANVAS

Uczestnicy akceleratora pod okiem trenera opracowują szablon modelu biznesowego Canvas dla swojego projektu. Pomaga to w określeniu strategii biznesowej, potrzebnych zasobów oraz potencjału projektu i docelowej grupy odbiorców.

MENTORING

Każdy uczestnik może się spotykać z mentorami – odpowiednio dobranymi do potrzeb projektu. W edycji technologicznej mamy zarówno mentorów technologicznych jak i edukacyjnych. Dzielą się oni wiedzą i swoim wieloletnim doświadczeniem w branży EdTech.

SZKOLENIA

Każdy uczestnik weźmie udział w dedykowanych cyklach szkoleń, realizowanych w formie „dwudniowych zjazdów”. Szkolenia są zorientowane na dostarczenie niezbędnej wiedzy oraz kompetencji kluczowych w rozwijaniu edtechowego produktu.

AKCELERACJA

Akcelerujemy proces rozwoju Twojego rozwiązania. Zapewniamy wsparcie w formie niezbędnej infrastruktury, prowadzimy mentoring technologiczny i biznesowy. Po zakończeniu akceleracji dajemy możliwość kontynuacji prac nad projektem.
nagroda

KOLEJNY ETAP

Szansa na wsparcie finansowe najlepszych projektów po zakończeniu akceleracji. Możliwość skontaktowania z funduszem inwestycyjnym oraz prezentacja rozwiązania przed korporacjami rozwijającymi start up’y.
kontakty

NETWORKING

Ułatwimy rozszerzenie bazy kontaktów wśród inwestorów, mentorów, trenerów, przedstawicieli korporacji oraz uczestników poprzednich edycji.
platforma

ZASTOSOWANIE W PRAKTYCE

Dajemy możliwość przetestowania prototypu rozwiązania na docelowej grupie wiekowej. Współpracujemy z metodykami nauczania z wykorzystaniem nowych technologii oraz psychologami, pedagogami.
infrastruktura

INFRASTRUKTURA

Możliwość korzystania z zasobów ekosystemu Digital Knowledge Village.

WSPARCIE MENTORÓW

25 specjalistów i trenerów

SZKOLENIA I WARSZTATY

Tematy dobierane do potrzeb fali
  • Metodyka nauczania w modelach STEAM. Jednoczesne wykorzystanie nauki, technologii, inżynierii, sztuki oraz matematyki w nauczaniu kompetencji XXI wieku.
    Marlena Plebańska
  • Content Marketing dla rozwiązań hardwareowych i softwareowych. Przygotowania do stworzenia explainer video.
    Piotr Maczuga
  • Jak sprzedawać hardware i software? Warsztat sprzedażowo-pitchingowy.
    Kamila Kuźniewska
  • Modele biznesowe firm technologicznych. Koszty i przychody, czyli tworzenie budżetu projektu biznesowego.
    Dagmara Strzębicka
  • Strategie marketingowe dla start up'ów technologicznych.
    Agata Szoka
  • Prawo własności intelektualnej rozwiązań edtechowych. Zagadnienia związane z prowadzeniem spółki. Dokumentacja inwestycyjna - jak czytać zapisy umowy i co one znaczą.
    Marcin Gędłek

ONI JUŻ SIĘ ODWAŻYLI!

W dwóch turach wzięło udział łącznie 50 projektów
DigitalGirls Academy
Innowacyjny program rozwojowy przeznaczony dla edukatorek przyszłości, którego formuła to 5 miesięcy praktycznej nauki. Program działa od 2017 roku, wykorzystuje nowe technologie i aktywnie realizuje się m.in. przez: projektowanie produktów edukacyjnych, budowanie społeczności opartych na wymianie wiedzy oraz doświadczeń, jak i tworzenie modeli biznesowych.
Właściciel firmy doradczo-szkoleniowej Instytut Komunikacji Niewerbalnej, zajmującej się wykorzystaniem najnowszej wiedzy psychologicznej z zakresu percepcji wyglądu, analizy mikroekspresji oraz analizy behawioralnej w wystąpieniach publicznych, sprzedaży, negocjacjach i rekrutacji. Jej firma jest dystrybutorem innowacyjnej technologii Facial Emotion Recogniotion, rozpoznającej ekspresje mimiczne w czasie rzeczywistym. Wykorzystywana jest ona do badań konsumenckich, diagnozy emocjonalnej klientów oraz zwiększania zaangażowania i sprzedaży w obsłudze klienta. Założycielka i redaktor portalu Psychologia Wyglądu ( www.psychologiawygladu.pl), najpopularniejszej strony poświęconej tematyce komunikacji niewerbalnej i analizy wyglądu.
Teoria Strun
Portal do nauki muzyki ze szczególnym uwzględnieniem twórczego aspektu gry - komponowania, grania w zespołach oraz produkowania muzyki. Początkowo można będzie rozpocząć naukę na gitarze, a w kolejnych etapach portal zostanie rozszerzony o instrumenty elektroniczne. Nauka poprzez wideo-lekacje, tematyczne kursy online oraz rozszerzone o wyjazdy artystyczne. W przyszłości może powstać "kawiarnia artystyczna" online, przez którą uczestnicy będą wykonywać kreatywne zadania i łączyć się do kolaboracji.
Jak ugryźć pielęgnację psa
Kurs online z zakresu groomingu, czyli psiego fryzjerstwa. Każda rasa i typ włosa wymaga odpowiednio dobranej pielęgnacji, a wiedza w tym temacie jest na tę chwilę niszowa. Powstanie produktu edukacyjny skierowany do właścicieli czworonogów oraz profesjonalistów pielęgnacji zwierzęcego futra.
Cel Mieszkanie
Projekt zakłada kurs online składający się z 7 bloków tematycznych podzielonych na lekcje, który przeprowadza za rękę przez wszystkie etapy nabywania nieruchomości. Pierwszy moduł dotyczy bardzo ważnego etapu analizy potrzeb i możliwości finansowych kupującego mieszkanie. Pozostałe moduły pokazują m.in. gdzie szukać mieszkań, jak sprawdzić ich stan prawny i techniczny, jak bezpiecznie przeprowadzić transakcję i jak się przygotować do remontu.
Zdalny Ninja
Projekt ma na celu stworzenie platformy edukacyjno-szkoleniowej wraz z stworzeniem i wdrożeniem systemu certyfikacji pod kątem pracy zdalnej. Platforma dedykowana dla osób indywidualnych, jak również dla firm chcących zatrudniać pracowników zdalnych bądź już zatrudniających zdalnych pracowników.

REGUŁY PROGRAMU

Tworzymy wyłącznie Twój produkt

Dzielimy się wiedza i doświadczeniem

Udostępniamy zasoby ludzkie i technologiczne

Wymagamy częstej obecności w Warszawie w związku ze szkoleniami i doradztwem

Nie pokrywamy kosztów transportu i akomodacji.


ZGŁOŚ SWÓJ PROJEKT

Zajmie Ci to tylko kilka minut

W przypadku, gdy w projekcie uczestniczą dwie osoby, prosimy o wpisanie danych jednego wybranego reprezentanta.
Działalność istnieje: poniżej 2 latpowyżej 2 lat
Jeśli chcesz, możesz załączyć plik

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Napisz do nas