DO ZAKOŃCZENIA REKRUTACJI POZOSTAŁO:

00

dni


00

godzin


00

minut


00

sekund


VI FALA - NITKA TECHNOLOGICZNA

Edycja technologiczna akceleratora Surferzy Wiedzy to projekt skierowany do twórców rozwiązań software i hardware, a także osób, które w swojej pracy wykorzystują nowe technologie - VR, AR, AI i wiążą z tym swój dalszy rozwój zawodowy. Zapraszamy także pasjonatów nowych technologii, którzy mają pomysł na produkt i chcą wprowadzić go w życie.

Digital Knowledge Village jest otwarte na współpracę i wsparcie rozwoju biznesu na wielu obszarach. Ze względu na profil fundacji, projekt przeznaczony jest dla przedsięwzięć z branży EdTech.

UWAGA! REKRUTACJA TRWA DO KOŃCA SIERPNIA!

PROCES AKCELERACJI

W kilku prostych krokach

  • Krok 1

    WARSZTATY

    Spotykamy się trzech dwudniowych zjazdach - w piątki i soboty. Uczestnicz aktywnie w warsztatach i zbadaj potencjał biznesowy Twojego pomysłu

  • Krok 2

    MENTORING

    Masz dostęp do naszych mentorów w każdym momencie trwania programu akceleracyjnego. Daj znać - umówimy Cię na spotkanie lub rozmowę

  • Krok 3

    CO DALEJ?

    Myślisz o dalszym rozwoju swojego produktu? Dla najlepszych przewidujemy możliwość wejścia kapitałowego za pośrednictwem naszego funduszu VC

PAKIET KORZYŚCI

Sprawdź, co możesz zyskać dzięki uczestnictwu w programie

TERMINY ZJADZÓW (TBC)

Zjazdy odbywają się w piątki i soboty
  • I ZJAZD – październik 2019

  • II ZJAZD – październik 2019

  • III ZJAZD – listopad 2019


SZKOLENIA I WARSZTATY (TBC)

Tematy dobrane dla potrzeb VI nitki programu
Modele biznesowe firm technologicznych. Model Canvas
Podczas warsztatu uczestnicy poznają narzędzie Business Model Canvas i będą mieli okazję zadać sobie pytanie, jaki model jest optymalny dla ich biznesu oraz skąd w ich firmie mogą wziąć się pieniądze.

Poruszone będą zagadnienia:
• czym jest model biznesowy i w jakim celu się go buduje,
• jakie są rodzaje modeli biznesowych,
• jakie narzędzia wspomagają tworzenie modeli biznesowych, jak zdefiniować lub stworzyć model biznesowy,
• jak zacząć myśleć w sposób otwarty i kreatywny o źródłach przychodu.
Podczas pracy na case’ach stworzymy ćwiczebny budżet projektu, aby następnie podjąć próbę zbudowania własnego modelu finansowego dla projektu.

Prowadząca:
Dagmara Strzębicka
Manager inwestycyjny - EdTechHub Ventures
Strzębicka

Zagadnienia związane z prowadzeniem spółki. Dokumentacja inwestycyjna - jak czytać zapisy umowy i co one znaczą. Jak zabezpieczyć IP?
Uczestnicy szkolenia zapoznają się z praktyczną wiedzą dotyczącą formalnych aspektów prowadzenia działalności gospodarczej oraz kwestii związanych z zabezpieczeniem praw własności intelektualnej.

Na szkoleniu odpowiemy sobie na pytania:
• na czym skupić się przy prowadzeniu DG lub spółki?
• na co szczególnie uważać przed podpisaniem umów?
• czym jest własność intelektualna (IP)?
• z jakich systemów ochrony IP mogę korzystać?
• do jakich instytucji mogę zwrócić się o pomoc?
• jakie są koszty uzyskania wyłączności?
• jak rozmawiać o własnej własności intelektualnej z potencjalnymi inwestorami/partnerami biznesowymi?

Prowadzący:
Marcin Gędłek (TBC)
Prawnik MBA - Oxford Brookes University
Gędłek

Wiedza jako produkt. Jak przygotować skuteczny plan marketingowy
Czym jest marketing i na czym polega podejście operacyjne i strategiczne? Jakie są uwarunkowania do prowadzenia skutecznych działań marketingowych?
Podczas szkolenia pokażemy Ci sprawdzone narzędzia, mechanizmy i możliwości, które ułatwią poruszanie się po krętej, drodze marketingu tradycyjnego i cyfrowego. Poprzez pracę nad case’ami i rozkładanie ich na czynniki pierwsze, poznasz sposoby, które ułatwią Ci opracowanie własnego go-to-market plan.

Podczas szkolenia dowiesz się m.in:
• jakie wygląda proces przygotowania strategii marketingowej
• jakie są główne czynniki wpływające na Twój plan
• jak się pozycjonować, ustalić strategię cenową i jak podejść do modelu dystrybucji

Prowadząca:
Aleksandra Jarośkiewicz (TBC)
eCommerce Director - CD PROJECT
Jarośkiewicz

Budowanie i rozwój sprzedaży w firmie we wczesnej fazie rozwoju
Zdobycie płacących klientów to jedno z większych wyzwań dla młodych firm technologicznych. W ramach szkolenia z elementami warsztatu, uczestnicy zostaną wyposażeni w praktyczna wiedzę dotyczącą technik, kanałów i strategii sprzedaży.

Poruszone zostaną m.in. następujące zagadnienia:
• różnice pomiędzy sprzedażą i budową kanałów dotarcia do klienta w projektach B2B i B2C
• B2B2C - czy faktycznie istnieje?
• budowanie wartości dla klienta, czyli prezentacja produktu w odpowiedni sposób
• promocje i bundle produktowe - czy to się opłaca (blaski i cienie)
• budowanie kanału partnerskiego
• wsparcie i obsługa klienta vs churn i koszt pozyskania nowego klienta
• strategie cenowe
• czy nam się to opłaci - praktyczny przegląd biznes planów projektów

Prowadzący:
Piotr Pietrzak
Chief Technologist – IBM
Pietrzak

Co to jest MVP i dlaczego warto je tworzyć? Jak testować nowe produkty online?
Zajęcia poświęcone zostaną tematyce Minimum Viable Product (MVP). Uczestnicy podczas zajęć odpowiedzą sobie na pytanie: czy mój pomysł na biznes ma sens? Poznają metody zbierania i analizowania danych, które pomogą w odpowiedzi na powyższe pytanie.
Wspólnie przeanalizujemy przykłady MVP dużych i znanych projektów takich jak: Dropbox, Zappos, Airbnb.
Podczas zajęć zostaną wykorzystane metody lean canvas, customer development oraz lean startup.

Prowadząca:
Anna Firlej (TBC)
Head of SEO / MarketPlace Product - Booksy
Firlej

Internacjonalizacja przedsiębiorstwa, czyli czy i kiedy warto myśleć o zdobywaniu rynków zagranicznych
Odsetek eksporterów wśród polskich małych i średnich przedsiębiorstw jest niewielki. Jedynie niecały 5% z nich sprzedaje wyroby za granicę, a zaledwie 1% - usługi. Dane makroekonomiczne są jeszcze bardziej druzgocące, kiedy porównamy je ze statystyką naszych sąsiadów. Szacuje się, że aż ok. 80% niemieckich firm sektora osiąga znaczną część dochodów w oparciu o sprzedaż produktów na rynkach zagranicznych.
Jak to poprawić? Czy w ogóle warto myśleć o sprzedaży poza rodzimym rynkiem? A przede wszystkim - jeśli już podejmiemy taką decyzję - jak to zrobić i gdzie szukać wsparcia?

Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się:
• jakie strategie ekspansji wymyślił świat i którą najlepiej zastosować do swojej działalności,
• jakie są różnice w podejściu do prowadzenia biznesu (w tym kulturowe) w poszczególnych rejonach kuli ziemskiej,
• jakie są elementy dobrego planu wyjścia na rynki zagraniczne,
• w jaki sposób mitygować ryzyko związane z procesem ekspansji, przede wszystkim przy zastosowaniu pakietu wsparcia ze środków publicznych.

Prowadzący:
Cezary Borowski
Acceleration Manager – EdTechHub Accelerator
Borowski


WSPARCIE PRAKTYKÓW

Nasi trenerzy i mentorzy

Paweł Bochniarz
CEO - MIT Enterprise Forum Poland

Jaroskiewicz

Aleksandra Jarośkiewicz
eCommerce Director - CD PROJECT

Andrzej Twarowski
CEO - Sandler Training

lampart

Ewa Lampart
Dyrektor Generalna - Grupa Super Express

Robert Król

Robert Król
Ekspert kompetencji cyfrowych - Ministerstwo Cyfryzacji

PiotrMaczuga

Piotr Maczuga
Manager - Digital Lab

Cichocki

Tomasz Cichocki
Coach, trener i konsultant

PiotrPietrzak

Piotr Pietrzak
Chief Technologist – IBM


ONI JUŻ SIĘ ODWAŻYLI!

Wsparliśmy łącznie ponad 100 projektów EdTech
Tomasz Kalinowski

VRLearning.io to projekt, który zmienia szkolenia poprzez redukcję słabości e-learningu tj. obecność dystraktorów, brak wartościowych interakcji i niską atrakcyjność nauki.
Projekt korzysta z technologii VR, a jego oprogramowanie umożliwi tworzenie i wynajem wirtualnych klas dla uczniów, sal szkoleniowych i pokojów konferencyjnych.

VRLearning.io
Uladzimir Aliakseichanka

DataWorkshop to inicjatywa, która pokazuje w jaki sposób stosować uczenie maszynowe w praktyce. Staje się ono coraz bardziej popularne również na polskim rynku - popyt rośnie, ale miejsc gdzie można się nauczyć w prosty i praktyczny sposób nie ma dużo.
DataWorkshop jest na to odpowiedzią.

DataWorkshop.eu
Magdalena Bielawa, Krzysztof Synowiec

Tutorial Online to produkt dostarczający użytkownikom dynamicznie konfigurowalnej wiedzy, potrzebnej do prawidłowej obsługi aplikacji IT. Jest to system klasy EPSS, działający w przeglądarce internetowej, który monitoruje bieżącą pracę, wskazuje co kliknąć oraz jakie dane wprowadzić podczas pracy z daną aplikacją.
Ma na celu zwiększenie efektywności i jakości wykonywanej pracy, poprzez automatyczne przeprowadzenie użytkownika przez cały proces.

Tutorial Online
Robert Król

Projekt rozwija umiejętności programistyczne dzieci od 4 do 12 lat. Inteligentne Miasto jest zabawką edukacyjną, która pozwala zdobyć wyobrażenie o potędze i roli komputera w świecie.
Pozwala w łatwy sposób:
- pokazać, że komputer to dużo więcej niż gry i Internet,
- rozwijać logiczne i analityczne myślenie przez naukę programowania,
- przekazać zdolności gwarantujące lepszą pracę w przyszłości, a przy tym rewelacyjnie bawić się w rodzinnym gronie.

Cyfrowy Odkrywca

REGUŁY PROGRAMU

Program odbywa się w Warszawie

Pomagamy Ci stworzyć Twój kompletny produkt

Udostępniamy zasoby ludzkie i technologiczne

Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem

Nie pokrywamy kosztów transportu i akomodacji.

PARTNERZY MERYTORYCZNI I MEDIALNI

ZGŁOŚ SWÓJ PROJEKT

Zajmie Ci to tylko kilka minut

W przypadku, gdy w projekcie uczestniczą dwie osoby, prosimy o wpisanie danych jednego wybranego reprezentanta.
Jeśli chcesz, możesz załączyć plik (max. 4 MB):
Działalność istnieje: poniżej 2 latpowyżej 2 lat
Działalność prowadzę: w woj. mazowieckimpoza woj. mazowieckim


MASZ PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

Katarzyna Mariańska

PROJECT COORDINATOR

+48 22 749 88 22


EDTECH HUB ACCELERATOR

Digital Knowledge Village
ul. Puławska 457
02-844 Warszawa