Do zakończenia rejestracji pozostało:

00

dni


00

godzin


00

minut


00

sekund


IV FALA - NITKA TECHNOLOGICZNA

Edycja technologiczna akceleratora Surferzy Wiedzy to projekt skierowany do twórców rozwiązań software, osób które w swojej pracy wykorzystują nowe technologie - VR, AR, AI - i wiążą z tym swój dalszy rozwój zawodowy. Zapraszamy także pasjonatów nowych technologii, którzy mają pomysł na produkt i chcą wprowadzić go w życie.

Digital Knowledge Village jest otwarte na współpracę i wsparcie rozwoju biznesu na wielu obszarach. Ze względu na profil fundacji, projekt przeznaczony jest dla przedsięwzięć z branży EdTech.

REKRUTACJA DO PROGRAMU TYLKO DO 27 STYCZNIA 2019!

PAKIET KORZYŚCI DLA CIEBIE!

WSPARCIE MENTORÓW

25 specjalistów i trenerów
  • Robert Król
    Ekspert kompetencji cyfrowych
  • Paweł Bochniarz
    PREZES ZARZĄDU MIT Enterprise Forum Poland
  • Olga Zelent
    Chief Operating Officer, General Manager, przedsiębiorca, mentor i innowator.
  • Michał Paczóski
    CTO Nowoczesna Firma
  • Marcin Witkowski
    specjalista z zakresu technik rzeczywistości wirtualnej w zastosowaniach medycznych, rozrywce oraz wizualizacji dziedzictwa kulturowego
  • Marcin Sołodki
    E-Learning Manager
  • Kamila Kuźniewska
    Acceleration Manager
  • Jakub Bartoszek
    Solution Architects' Part Leader
  • Anna Kowalska
    Solution Architect
  • Andrzej Twarowski
    TRENER MIT Enterprise Forum Poland, PARTNER i PREZES ZARZĄDU w Twarowski Posmyk Sales Institute - Autoryzowanym Centrum Szkoleniowym Sandler Training

SZKOLENIA I WARSZTATY

Tematy dobierane do potrzeb fali
  • Modele biznesowe firm technologicznych. Canvas, koszty i przychody, czyli tworzenie kompletnego budżetu projektu biznesowego;
  • Jak pracować nad produktem, czyli organizacja i metodyki zarządzania;
  • Jak sprzedawać hardware i software?
  • Zagadnienia związane z prowadzeniem spółki. Dokumentacja inwestycyjna - jak czytać zapisy umowy i co one znaczą;
  • Dzielenie się wiedzą jako najlepsza strategia marketingowa dla start up'ów technologicznych. Jak stworzyć explainer video, który sprzedaje?
  • Jak publiczne wsparcie może pomóc przy wyskalowaniu biznesu w kraju i za granicą?

KALENDARZ

W ramach IV fali zapraszamy do uczestnictwa w trzech dwudniowych zjazdach:
 
  • I ZJAZD – 15 i 16 lutego 2019
  • II ZJAZD – 1 i 2 marca 2019
  • III ZJAZD –  15 i 16 marca 2019

ONI JUŻ SIĘ ODWAŻYLI!

W dwóch turach wzięło udział łącznie 50 projektów
Uladzimir Aliakseichanka
Pomysłodawca: Uladzimir Aliakseichanka
DataWorkshop to inicjatywa, która pokazuje w jaki sposób stosować uczenie maszynowe w praktyce. Uczenie maszynowe staje się coraz bardziej popularne również na polskim rynku. Popyt rośnie, ale miejsc gdzie można się nauczyć w prosty i praktyczny sposób nie ma dużo. DataWorkshop jest na to odpowiedzią

DataWorkshop.eu
Tomasz Kalinowski
Pomysłodawca: Tomasz Kalinowski
VRLearning.io to projekt, który zmienia szkolenia poprzez redukcję słabości e-learningu tj. obecność dystraktorów, brak wartościowych interakcji i niską atrakcyjność nauki. Projekt korzysta z technologii VR, a jego oprogramowanie umożliwi tworzenie i wynajem wirtualnych klas dla uczniów, sal szkoleniowych i pokojów konferencyjnych.
VRLearning.io
Krzysztof Synowiec
Pomysłodawcy: Magdalena Bielawa, Krzysztof Synowiec
Tutorial Online to produkt dostarczający użytkownikom dynamicznie konfigurowalnej wiedzy, potrzebnej do prawidłowej obsługi aplikacji IT. Jest to system klasy EPSS, działający w przeglądarce internetowej, który monitoruje bieżącą pracę, wskazuje co kliknąć oraz jakie dane wprowadzić podczas pracy z daną aplikacją. Ma na celu zwiększenie efektywności i jakości wykonywanej pracy, poprzez automatyczne przeprowadzenie użytkownika przez cały proces.

TutorialOnline.pl
Tomasz Sobiczewski
Pomysłodawca: Tomasz Sobiczewski
Voort jest programem szkoleniowym specjalizującym się w optymalizacji końcowego etapu procesu koncepcyjnego poprzez wprowadzenie odpowiednich narzędzi VR w branżę architektoniczną. Dotyczy to w szczególności wizualizacji, czyli sposobu przedstawienia projektu poprzez wykorzystanie komputerowej grafiki rastrowej, wygenerowanej w kilku etapach w celu przedstawienia realistycznej wizji projektu.
Jacek Jagóra
Pomysłodawcy: Wojciech Magdziak vel Wierzbicki, Jacek Jagóra
Poprzez wykorzystanie technologii rzeczywistości rozszerzonej SILAR ma na celu wzbogacić klasyczne podręczniki i książki w atrakcyjne treści multimedialne, znacząco niwelujące dyskryminacje dzieci i młodzieży niepełnosprawnej (z naciskiem na dzieci niesłyszące, które wbrew ogólnej opinii nie rozumieją tekstu czytanego). Wykorzystana technologia pozwoli każdemu, upośledzonemu oraz zdrowemu dziecku, nie tylko w warunkach szkolnych, ale przede wszystkim domowych zdobyć wiedzę w nowoczesnej formie przez całkowicie nowy wymiar doświadczeń.

REGUŁY PROGRAMU

Tworzymy wyłącznie Twój produkt

Dzielimy się wiedza i doświadczeniem

Udostępniamy zasoby ludzkie i technologiczne

Szkolenia odbywają się w Warszawie

Nie pokrywamy kosztów transportu i akomodacji.


ZGŁOŚ SWÓJ PROJEKT

Zajmie Ci to tylko kilka minut

W przypadku, gdy w projekcie uczestniczą dwie osoby, prosimy o wpisanie danych jednego wybranego reprezentanta.
Jeśli chcesz, możesz załączyć plik

PARTNERZY MERYTORYCZNI I MEDIALNI

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Napisz do nas