kogo szukamy
🌊 Kim jest
Surfer Wiedzy?
Surfer to ktoś, kto nie tylko posiada wiedzę – ale ma odwagę, by się nią dzielić.
To nowoczesny edukator, który działa autentycznie, z pasją i po swojemu.
Nie musi mieć zasięgów ani gotowego kursu – ważne, że ma pomysł, zapał i chce budować coś wartościowego.
Wspieramy projekty, które mogą stać się czymś więcej niż pojedynczym kursem.
kogo szukamy
🌊 Kim jest
Surfer Wiedzy?
Nieważne, czy ma za sobą lata doświadczeń jako ekspert i szuka sposobu na cyfrową transformację swojej wiedzy,czy dopiero wchodzi w świat edukacji, choć świetnie porusza się w narzędziach online.
Liczy się perspektywa, konsekwencja, otwartość i gotowość do zbudowania wartościowego produktu rozwojowego.
Surfer to ekspert z duszą influencera.

szukamy
📚 Jakie projekty wspieramy?

Szukamy twórców, którzy chcą budować wartość na dłużej, testować, rozwijać i odpowiadać na realne potrzeby.
Szczególnie wspieramy tych, którzy próbują:
- zastąpić w korporacjach klasyczne SCORM-y nowoczesnymi, interaktywnymi doświadczeniami learning & development,
- tchnąć drugie życie w przestarzałe kursy self-paced, nadając im sensowną strukturę i nowe formaty,
- tworzyć projekty odpowiadające na wyzwania nowoczesnej edukacji – od AI po kompetencje przyszłości i inkluzywność
Nie zamykamy się jednak na mniejsze projekty. Pomagamy również przy prostych kursach online i szkoleniach dla nauczycieli i NGO.
Zawsze jesteś mile widziany! Liczy się pomysł, potencjał i chęć działania – nie skala na start.
Choć duże ambicje oczywiście nie przeszkadzają 😉
Jesteś w dobrym miejscu
Jesteś we właściwym miejscu
Zapisz się, sprawdź, co proponujemy – Damy ci impuls, do ruszenia z miejsca i wprowadzenia realnej zmiany.
Akcelerator
Jak działa program?
Udział w kolejnych etapach wymaga dotrzymywania tempa i realizowania założonych celów.
My dostarczamy zasoby, wsparcie i strukturę.
Ty odpowiadasz za działanie.
Dajemy Ci wszystko, czego potrzebujesz: wiedzę, mentoring, platformę, narzędzia i dostęp do studia. Ty wnosisz zaangażowanie i systematyczną pracę.
Działamy według harmonogramu – z materiałami, terminami i dwoma punktami kontrolnymi (KPI), które otwierają kolejne etapy programu.
1Studio Produkcyjne
Dla osób, które przygotują kompletny scenariusz kursu i uzyskają akceptację prowadzącego oferujemy warsztaty produkcyjne w studiu Digital Space
2Demo
Day
Dla najlepszych projektów z pitch deckiem – szansa na prezentację podczas Demo Day i współpracę z inwestorami.
efekt
🎯 Co masz na koniec?
01Gotowy projekt kurs
Masz kompletny kurs– dopracowany i opublikowany w wersji testowej na platformie LMS
02Treści i nagrania
Masz zestaw materiałów merytorycznych, interaktywne ćwiczenia oraz nagraną profesjonalną zajawkę kursu.
03Beta business plan
Wiesz, jak wypuścić kurs w świat – masz plan promocji, model biznesowy i checklistę startową.
inner storage
To nie koniec.
To początek.
👉 Najlepsze projekty zaprosimy do Demo Day – pokażesz swój kurs inwestorom i partnerom.
👉 Dzięki Funduszowi Wydawniczemu i Partnerom możesz uzyskać wsparcie w produkcji i promocji swojego kursu.
Nie zrobimy kursu za Ciebie.
Ale jeśli jesteś wytrwały i masz potencjał – pomożemy Ci wystartować z projektem z dużo wyższego poziomu.
nasze ambicje
🎯 Jakie projekty stawiamy sobie za wzór ?

Chcę zostać – dzięki różnorodnym, praktycznym materiałom wideo i interaktywnym ćwiczeniom „Chcę Zostać” pomaga użytkownikowi w szybkim przyswojeniu kluczowych umiejętności niezbędnych w karierze, redukując czas nauki i wzmacniając efektywność pracy.
Chcę Zostać - chcezostac.pl
Data uruchomienia 2019, przychody PLN 15 mln

TrueFire – pokazuje, jak można połączyć wiedzę mistrzów z interaktywną technologią i stworzyć kursy, które naprawdę żyją. Setki instruktorów, różnorodne ścieżki nauki i ogromna biblioteka lekcji wideo. To przykład platformy, która łączy skalę z jakością i buduje społeczność wokół rozwoju kompetencji.
TrueFire - truefire.com
data uruchomienia 1991, przychody $15 mln

Platforma edukacyjna, oferująca angażujące kursy online z zakresu kompetencji miękkich, takich jak komunikacja, przywództwo, wellbeing i efektywność osobista. Dostępnych w ponad 20 językach w modelu subskrypcyjnym dla firm.
GoodHabitz - goodhabitz.com
data uruchomienia 2011, przychody $75 mln



