DO ZAKOŃCZENIA REKRUTACJI DO EDYCJI PISF POZOSTAŁO:
dni
godzin
minut
sekund
Poznaj uczestników I edycji!
Podczas I edycji akceleratora Surferzy Wiedzy pracowaliśmy nad 16 projektami.
Wśród nich znalazły się między innymi: innowacyjna technologia rozpoznawania emocji, psychometria, wykorzystanie algorytmów w doradztwie zawodowym, nauka public speakingu poprzez gaming i VR, a także kurs porodów w autohipnozie i cyfrowa szkoła muzyczna.
Poznaj uczestników II edycji!
Podczas II edycji akceleratora Surferzy Wiedzy będziemy pracowali nad 21 projektami.
Wśród nich znalazły się między innymi: multimedialny kurs języka polskiego; chatbot do ewaluacji, edukacji i marketingu usług szkoleniowych; kurs online prowadzący przez wszystkie etapy zakupu nieruchomości; portal edukacyjno-informacyjny budujący świadomość w zakresie rolnictwa; program z zakresu umiejętności miękkich dedykowany w szczególności dzieciom i młodzieży; platforma edukacyjna dla lekarzy.

Surferzy Wiedzy
Stworzyliśmy cykl spotkań „Surferzy Wiedzy” współtworzony z uczestnikami I edycji Akceleratora, czyli osobami, którzy postanowili poświęcić część swojego zawodowego i osobistego życia na uczenie innych osób tego, co jest dla nich prawdziwą pasją. Poznaj ciekawe projekty i dowiedz się, jak zacząć współpracę i opracować własny model biznesowy nie wydając nawet złotówki!
Surferzy Wiedzy #1
Jak roboty i ludzie będą ze sobą współpracować?
Diana Nowek
Przyszłość przykrywa tajemnica, jednak razem z Dianą Nowek postaramy się ją odczarować.
- Jak działają systemy, które analizują nasze emocje?
- Czy technologia może nas kiedyś pokonać?
- Jakim cudem komputer może lepiej niż człowiek poinformować jakie pierwsze wrażenie robisz na innych?
- Czym w ogóle jest psychologia wyglądu, emocji i co daje nam jej świadomość?
Surferzy Wiedzy #2
Jak zamienić swoją wiedzę i pasję w przychody?
Kaśka Żbikowska - DigitalGirls Academy
Czy pasja i wyobraźnia mogą ze sobą współgrać w sferze finansowej?
Od czego zacząć swój projekt edukacyjny?
Jak skutecznie uczyć i motywować innych w świecie nowych technologii?
7 najpopularniejszych błędów popełnianych przy prowadzeniu projektów
A wreszcie… jak mówić do ludzi, aby nas słuchali?
Surferzy Wiedzy #3
Teoria strun, czyli e-learning z gitarą w ręku
Mateusz (Mat) Czechowicz - Teoria Strun
Jak skutecznie uczyć innych gry na różnych instrumentach?
Czy każdy może nauczyć się beatboxu, czy trzeba mieć do tego talent?
A wreszcie… jak wygląda współpraca artysty i komputera?
Poznaj uczestników I edycji!

Kaśka Żbikowska - DigitalGirls Academy

Diana Nowek

Mateusz (Mat) Czechowicz - Teoria Strun

Michał Adamczyk - Jak ugryźć pielęgnację psa

Beata Meinguer - Błękitny Poród

Krzysztof Synowiec, Magdalena Blelawa - Tutorial Online

Patrycja Zakaszewska - Kursy Językowe

Ewa Wilmanowicz - Reputacja w biznesie

Małgorzata Nadziejko - Mocna Strona

Artur Kostowski - ochronainformacji.pl

Veranika Kaleyeva - Poland4Students

Magdalena Korycka - Pro Pedis

Aleksandra Więcka - Storytelling 4 Public Speakers
Agnieszka Muniak - Slow Branding Academy
Poznaj uczestników II edycji!
Usevalad Shlykau - Misza Nauczy
Uladzimir Aliakseichanka - DataWorkshop
Olga Kołdej - Cel Mieszkanie
Projekt zakłada kurs online składający się z 7 bloków tematycznych podzielonych na lekcje, który przeprowadza za rękę przez wszystkie etapy nabywania nieruchomości. Pierwszy moduł dotyczy bardzo ważnego etapu analizy potrzeb i możliwości finansowych kupującego mieszkanie. Pozostałe moduły pokazują m.in. gdzie szukać mieszkań, jak sprawdzić ich stan prawny i techniczny, jak bezpiecznie przeprowadzić transakcję i jak się przygotować do remontu.
Violetta Hamerska - Guest Experience 4.0.
Tomasz Kalinowski - VRLearning.io
To projekt, który zmieni szkolenia poprzez redukcję słabości e-learningu tj. obecność dystraktorów, brak wartościowych interakcji i niską atrakcyjność nauki. Projekt będzie korzystać z technologi VR, a jego oprogramowanie umożliwi tworzenie i wynajem wirtualnych klas dla uczniów, sal szkoleniowych i pokojów konferencyjnych.
Agata Górska - Stacja Komunikacja
Projekt zakłada pomoc mikroprzedsiębiorcom i freelancerom w budowaniu spójnej, skutecznej komunikacji (w oparciu o archetypy marki) oraz nauki efektywnego pisania; szukania wyróżników, kreatywności, "myślenia jak redakcja" zwracając uwagę na odbiorców. Celem przedsięwzięcia jest dostarczenie odbiorcom know-how, na podstawie którego ich komunikacja stanie się bardziej otwarta, autentyczna i spójna, co zaowocuje dotarciem do odbiorców z produktem adekwatnym do ich potrzeb.
Chris Eichhorn - MOJO
Projekt zakłada opracowanie kompleksowego programu umiejętności miękkich, sprzedawany jako licencje dla szkół. Zakres treści programu obejmuje komunikację, odnoszenie się do innych osób/współpracowników, samoświadomość, etykę i uczciwość, przywództwo oraz zarządzanie zmianami i stresem. Model biznesowy obejmuje dwa główne segmenty - B2C i B2B.
Rafał Małanij - Genomic Advisor
Głównym celem portalu jest demistyfikacja i dostarczenie rzetelnej wiedzy o genetyce oraz badaniach genetycznych. Projekt wskaże jak powinno się badać i jak korzystać z tej wiedzy w codziennym życiu. Integralną częścią projektu będzie katalog dostępnych badań na rynku polskim i zagranicznym. W ramach portalu powstanie baza wiedzy o genetyce w oparciu o ontologie medyczną, która ułatwi zrozumienie tego, co kryje się w naszych genach oraz pokaże, co już teraz możemy osiągnąć, analizując swój genotyp, przystępny system typu asystent do doboru badań oraz katalog takich badań oferowanych przez instytucje medyczne.
Oskar Grochowalski - Zdalny Ninja
Projekt ma na celu stworzenie platformy edukacyjno-szkoleniowej wraz z stworzeniem i wdrożeniem systemu certyfikacji pod kątem pracy zdalnej. Platforma dedykowana dla osób indywidualnych, jak również dla firm chcących zatrudniać pracowników zdalnych bądź już zatrudniających zdalnych pracowników.
Tomasz Sobiczewski - VOORT
Voort jest programem szkoleniowym specjalizującym się w optymalizacji końcowego etapu procesu koncepcyjnego poprzez wprowadzenie odpowiednich narzędzi VR (Virtual Reality) w branżę architektoniczną. Dotyczy to w szczególności wizualizacji, czyli sposobu przedstawienia projektu poprzez wykorzystanie komputerowej grafiki rastrowej, wygenerowanej w kilku etapach w celu przedstawienia realistycznej wizji projektu.
Magdalena Gołda - SamodzielniRodzice.com
SamodzielniRodzice.com to projekt coachingowy, który ma za zadanie pomóc rodzicom po rozstaniu, samodzielnie wychowującym dzieci.
Konrad Pluciński - Virtual KAIZEN
Interaktywne szkolenie z KAIZEN dla pracowników firm - korzystając z modułów rozszerzonej rzeczywistości lub VR wdrażanie KAIZEN w konkretnym miejscu pracy. Projekt zakłada przeniesienie nauki w środowisko, w którym nabywane umiejętności i wiedza będą wykorzystywane. Realizacja rozwoju kompetencji może dotyczyć zagadnień związanych z 5S, Total Quality Management czy Total Productive Maintenance.
Krzysztof Lendzion - #FOODporn
Projekt oferuje wspólne przygotowywanie posiłków on-line (gotowanie społecznościowe). Przed transmisją widzowie zakupują zestaw produktów i przygotowują urządzenia/narzędzia, które będą potrzebne do wytworzenia posiłku. W czasie transmisji kucharz/technolog odpowiada na pytania zadawane przez odbiorców transmisji i tłumaczy wykonywane czynności. Po transmisji widzowie umieszczają foto lub wideo swoich potraw na profil projektu w kanale społecznościowym.
Marek Stefanowicz - Chirurgia na przyszłość
Celem projektu jest stworzenie platformy edukacyjnej dla lekarzy zajmujących się laparoskopią, zawierającej materiały edukacyjne, takie jak nagrane wykłady o wybranych przypadkach medycznych, przedstawiające opisy jednostek chorobowych, techniki chirurgiczne, krótkie wywiady z ekspertami dyskutującymi wybrane problemy oraz filmy z operacji, pokazujące krok po kroku jej przebieg.
Wojciech Magdziak vel Wierzbicki i Jacek Jagóra - SILAR
Poprzez wykorzystanie technologii rzeczywistości rozszerzonej projekt ma na celu wzbogacić klasyczne podręczniki i książki w atrakcyjne treści multimedialne, znacząco niwelujące dyskryminacje dzieci i młodzieży niepełnosprawnej (z naciskiem na dzieci niesłyszące, które wbrew ogólnej opinii nie rozumieją tekstu czytanego). Wykorzystana technologia pozwoli każdemu, upośledzonemu oraz zdrowemu dziecku, nie tylko w warunkach szkolnych, ale przede wszystkim domowych zdobyć wiedzę w nowoczesnej formie przez całkowicie nowy wymiar doświadczeń.
Anna Wakarecy - CULTIVO
Projekt zakłada prowadzenie szkoleń z zakresu sprzedaży i obsługi klienta dla osób indywidualnych - głównie drogą internetową. Część wiedzy dostępna będzie za darmo, natomiast płatna część dedykowana będzie do klienta w ramach pracy "jeden na jeden", gdzie przeprowadzona zostanie część praktyczna, dotycząca jego realnej pracy z klientem i produktem.
Martyna Żak - Fundraising Automation
Projekt zakłada wykorzystanie oprogramowania typu SaaS dla NGOs do fundraisingu (pozyskiwania funduszy), które pozwala: zarządzać darczyńcami indywidualnymi danej fundacji, komunikować się z nimi w sposób zautomatyzowany i budować długotrwałą relację, analizować wskaźniki skuteczności fundraisingowej i porównywać wyniki akcji fundraisingowych podjętych przez Fundację na Facebooku, na stronie www Fundacji, poprzez emailing oraz offline.
Małgorzata Majewska i Maria Moore - Czuję Jak Żyję
Produkt Czuję Jak Żyję to koncepcja edukacyjna w sieci. To pierwszy etap na drodze do świadomego rozwoju: rozpoznaj i nazwij emocje. Używając prostych słów, ćwiczeń i technik, uruchomiony zostanie proces wewnętrzny klienta (zaangażowanie w praktykę), jednocześnie dostarczając wiedzę z zakresu pracy mózgu. Uaktywnienie użytkownika na poziomie emocji z równoczesnym dostarczeniem twardych danych jest wg. badań i doświadczenia powodzeniem wprowadzenia zmiany, do której będzie dążył produkt.
Poznaj uczestników III edycji!
KAROL WĘGRZYN i JAROSŁAW MICHAŁECKI - Technikalia
Nowoczesne multimedialne materiały edukacyjne dla uczniów szkół branżowych (zawodowych) oraz techników. Materiały edukacyjne tłumaczą w prosty oraz przejrzysty sposób podstawowe cechy i zasady działania materiałów i przedmiotów w danym zawodzie np. budowę silnika spalinowego w zawodzie mechanika, lub rodzaje i cechy drewna w zawodzie stolarza.
AGATA CHMIELEWSKA - Marketing automation
Kurs online prowadzący uczestnika krok po kroku jak zacząć działania z marketing automation - teoria, przykłady, działanie. Kurs zawierający ćwiczenia, a także elementy e-mail marketingu i content marketingu.
KAROL KRÓL - Cyfrowy Odkrywca
Produkcja elektronicznych zabawek edukacyjnych uczących o nowoczesnym świecie. Pierwszym produktem jest zabawa w Inteligentne Miasto. Z pomocą modeli miasta – takich jak sygnalizator drogowy czy oświetlenie uliczne – używając analogii do tego co dzieci już znają, zostają wprowadzone w świat sterowany przez komputer. W programowanie.
KAROL MAJEWSKI - Certyfikowane metodyki zarządzania
Kurs online mający na celu umożliwienie uczestnikom uczenie się i zdawanie egzaminów zdalnie. Wynikiem szkolenia jest międzynarodowo rozpoznawany certyfikat z danej metodyki.
ALEKSANDRA POLANOWSKA- LENART i JOANNA LIPKO - Motivity
Portal informacyjny dotyczący naturalnego ruchu z wartościowymi wpisami, edukacyjnymi treściami oraz szkoleniami i warsztatami. Dodatkowo aplikacja na telefon wspierająca naturalny ruch, zawierająca funkcję mobilizującą, przypominającą, sprawdzającą wyniki.
PIOTR KAŹIMIERKIEWICZ - Jasper’s World
Aplikacja do nauki języka angielskiego dzieci opierająca się na zróżnicowanych trybach gry ćwiczących pisownię i wymowę. Punktem startowym jest mapa 24 lekcji na każdy z 4 poziomów nauki. Postęp w nauce jest premiowany w postaci słoneczek, które stanowią walutę w aplikacji. Słoneczka wymieniane są na żetony uprawniające do gry w gry zabawowo-powtórkowe. Ich łącznikiem jest postać głównego bohatera - dinozaura o imieniu Jasper.
ELWIRA GROSS-GOŁACKA - ProfitDiversity
Cykl szkoleń online dotyczący komunikacji międzypokoleniowej, zarządzania wiekiem, różnorodności kulturowej, budowania zróżnicowanych zespołów. Projekt zakłada dzielenie się wiedzą na temat różnorodności przy pomocy nowoczesnych technologii (szkolenia on-line/webinary/filmy edukacyjne, platforma wiedzy/blog).
PIOTR PIETRUCZAK - Archviz Masterclasses
Kurs online w języku angielskim z grafiki 3d w zakresie wizualizaji architektonicznych. Wideotutoriale o charakterze tzw masterclasses. Sposób działania serwisu zbliżony do cgwisdom.pl lecz z innym profilem klienta docelowego.
MONIKA SERKOWSKA - PIETRUCZAK - Na łyżwach
Kurs online dla osób, które chcą nauczyć się jeździć na łyżwach, a nie mają dostępu do wykwalifikowanych trenerów/instruktorów.
AGNIESZKA FIUK - Akademia Newslettera
Kurs online zakładający cykl lekcji dotyczących możliwości i zastosowania newslettera. Kurs ma prowadzić przez wszystkie aspekty tego narzędzia. Od aspektów prawnych przez techniczne, aż po informację jak stworzyć najbardziej efektywną wiadomość.
ANIA RYCZEK - Moc oddechu
Platforma on-line z terapeutycznymi kursami oddechowymi (metoda Butejko, pranajama) , z elementami szeroko pojętego wellness, czyli relaksacji, uważności, pracy z ciałem (joga, pilates, trening koordynacyjny, pracy z umysłem poprzez koncentrację, świadomość emocji) w postaci nagrań audio i video.
EWA MIROWSKA - Influencer Marketing Platform
Influencer marketing, czyli promocja marki lub produktu z wykorzystaniem kampanii z udziałem influencerów, jest obecnie jedną z najbardziej skutecznych form marketingu internetowego. Projekt ma na celu edukację firm w zakresie influencer marketingu. Oprócz kursu online w formie szkoleń wideo, platforma będzie zawierać dostęp do wywiadów z influencerami i z marketerami formie podcastów, a także dostęp do indywidualnych konsultacji i doradztwa online.
DOROTA RUCIŃSKA ŁUCZYNA i GRZEGORZ ŁUCZYNA - Nowoczesna platforma e-learningowa do nauki języka francuskiego
Platforma edukacyja do nauki języka francuskiego. Platforma początkowo zostanie przygotowana dla odbiorców z Polski, docelowo jednak ma powstać także wersja angielska dla zagranicznych klientów na całym świecie. Jednym z kluczowych elementów będzie stworzenie nagrań wideo z francuską aktorką – cykl filmików edukacyjnych na poziomie początkującym dla osób dorosłych.
MASZ PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

Digital Knowledge Village
ul. Puławska 457
02-844 Warszawa