NA POMYSŁY CZEKAMY JESZCZE TYLKO:
dni
godzin
minut
sekund
Udział w programie jest zrozliczany w ramach pomocy de minimis. Po zakwalifikowaniu pomysłu i podpisaniu umowy akceleracyjnej uczestnicy i ich organizacje nie ponoszą żadnych kosztów bezpośrednio. Jest to doskonały model pozwalający na skorzystanie z usług, które w normalnych warunkach są bardzo drogie, a w tym wypadku nie wymagają wkładu gotówkowego.
EDYCJA DLA BRANŻY SZKOLENIOWEJ
Specjalnie dla przedstawicieli branży szkoleniowej, wraz z Polską Izbą Firm Szkoleniowych, przygotowaliśmy nieodpłatny program akceleracyjny, którego celem jest pomoc przy stworzeniu
własnego cyfrowego produktu edukacyjnego!
Tę edycję akceleratora Surferzy Wiedzy kierujemy do twórców szeroko pojętego rynku edukacyjnego - szkoleniowców, trenerów, nauczycieli, etc. Pomagamy twórcom w budowie wartościowych produktów, przekazując swoją wiedzę i doświadczenie.
Myślisz o stworzeniu kursu e-learningowego, cyklu szkoleń, webinarium? Chcesz dowiedzieć się jak zmonetyzować swój pomysł? Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz spersonalizowanemu programowi szkoleń i warsztatów, pomożemy Ci stworzyć własny produkt bledned-learningowy - od budowy scenariusza do wprowadzenia na rynek.
JAK TO DZIAŁA?

WARSZTATY

MENTORING

PRACA W STUDIO
Co dalej? Myślisz o dalszym rozwoju swojego produktu? Dla najlepszych twórców i pomysłów przewidujemy wsparcie inwestycyjne lub stworzenie wspólnego, kompletnego projektu.
PAKIET KORZYŚCI
METODOLOGIA
DOŚWIADCZENIE
PLATFORMA
PROFESJONALNA INFRASTRUKTURA
SZKOLENIA I MENTORING
SIEĆ KONTAKTÓW
ACTION PLAN
MOŻLIWOŚĆ INWESTYCJI
Co akceleracja może dać Twojej firmie szkoleniowej? Zobacz, co mamy na ten temat do powiedzenia i poznaj nasze podejście:
WARSZTATY
Podczas warsztatów spotykamy się podczas trzech zjazdów (piątek + sobota) i pracujemy naprawdę intensywnie:
Strategia budowy cross-mediowego produktu edukacyjnego
Tworzymy cyfrowe produkty dzielenia się wiedzą, a także ich klasyczne odpowiedniki, a następnie łączymy działania w taki sposób, aby uzyskać wydajny proces, który zapewni wysoka marżę.
Kim jest nasza przykładowa “persona” i jej główne cechy sukcesu. Jak Ty i Twój team wyglądacie na tle wzorca, gdzie są luki kompetencyjne i jak można je wypełnić? Jak budować swój własny produkt/usługę w obszarze edtech?
Podczas szkolenia porozmawiamy o:
- różnych typach usług i produktów edtech,
- modelach biznesowych, ich słabych i mocnych stronach,
- idealnej personie i jej głównych wyróżnikach,
- unique selling proposition Twojego pomysłu.
Prowadzący:
Ireneusz Tomczak
CEO - Digital Knowledge Observatory
Tworzenie kompletnego budżetu projektu biznesowego
Na szkoleniu poznamy narzędzie Business Model Canvas oraz nauczymy się, jak stworzyć strukturę kosztów oraz jak podejść do szacowania przychodów.
Podczas pracy na case’ach stworzymy ćwiczebny budżet projektu, aby następnie podjąć próbę zbudowania własnego modelu finansowego korzystając ze sprawdzonych wzorów szacowania w formule P&L.
Prowadząca:
Dagmara Strzębicka
Manager inwestycyjny - EdTechHub Ventures
Jak sprzedawać produkty edukacyjne w sieci
Wiedza jako produkt. Jak przygotować skuteczny plan marketingowy
Podczas szkolenia pokażemy Ci sprawdzone narzędzia, mechanizmy i możliwości, które ułatwią poruszanie się po krętej, drodze marketingu tradycyjnego i cyfrowego. Poprzez pracę nad case’ami i rozkładanie ich na czynniki pierwsze, poznasz sposoby, które ułatwią Ci opracowanie własnego go-to-market plan.
Podczas szkolenia dowiesz się m.in:
• jakie wygląda proces przygotowania strategii marketingowej
• jakie są główne czynniki wpływające na Twój plan
• jak się pozycjonować, ustalić strategię cenową i jak podejść do modelu dystrybucji
Budowanie mapy produktu e-learningowego
Na spotkaniu odpowiemy sobie m.in na pytania:
• co sprawia, że dorośli się uczą,
• jakie elementy są niezbędne, a jakie przeszkadzają w procesie,
• jak angażować w ten proces osoby zajęte i mające problemy ze skupieniem się nad procesem,
• jak wygląda proces od pomysłu do jego wdrożenia,
• jak się ewaluuje i poprawia takie projekty.
Poznasz metody design thinking, ADDIE i smart learning oraz nauczysz się wykorzystywać je w praktyce. W efekcie stworzysz własną mapę e-produktu edukacyjnego.
Prowadzący:
Marcin Sołodki
E-Learning Manager - Digital Knowledge Observatory
Formaty i produkcja treści edukacyjnych i content marketingowych
• robić materiały wideo za pomocą urządzeń mobilnych i bez posiadania specjalistycznego sprzętu,
• projektować własną przestrzeń produkcyjną w oparciu o możliwości budżetu,
• pracować z kamerą w profesjonalnym studio,
• wykorzystywać formaty live do promowania własnych treści,
• łączyć ze sobą różne formaty treści,
Po tym spotkaniu już tylko krok będzie dzielił Cię od stworzenia własnego produktu.
I ZJAZD - 4-5 PAŹDZIERNIKA
II ZJAZD - 18-19 PAŹDZIERNIKA
I ZJAZD - 25-26 PAŹDZIERNIKA
WSPARCIE PRAKTYKÓW
INNI TWÓRCY
- Instytut Komunikacji Niewerbalnej
- DigitalGirls Academy
- SamodzielniRodzice.com
- Teoria Strun
- VRLearning.io

Diana zajmuje się wykorzystaniem najnowszej wiedzy psychologicznej z zakresu percepcji wyglądu, analizy mikroekspresji oraz analizy behawioralnej w wystąpieniach publicznych, sprzedaży, negocjacjach i rekrutacji.
Jej firma jest dystrybutorem innowacyjnej technologii Facial Emotion Recogniotion, rozpoznającej ekspresje mimiczne w czasie rzeczywistym.
Instytut Komunikacji Niewerbalnej

DigitalGirls Academy to innowacyjny program rozwojowy przeznaczony dla edukatorek przyszłości, którego formuła to 5 miesięcy praktycznej nauki.
Program działa od 2017 roku, wykorzystuje nowe technologie i aktywnie realizuje się m.in. przez: projektowanie produktów edukacyjnych, budowanie społeczności opartych na wymianie wiedzy oraz doświadczeń, jak i tworzenie modeli biznesowych.
DigitalGirls Academy

SamodzielniRodzice.com to projekt coachingowy, który ma za zadanie pomóc rodzicom po rozstaniu, samodzielnie wychowującym dzieci.
Kurs jest realizowany od 2017 roku, a zastosowane w nim metody, narzędzia i ćwiczenia zostały wielokrotnie zweryfikowane w praktyce przez innych użytkowników.
SamodzielniRodzice.com

Portal do nauki muzyki ze szczególnym uwzględnieniem twórczego aspektu gry - komponowania, grania w zespołach oraz produkowania muzyki.
Nauka poprzez wideo-lekcje, tematyczne kursy online oraz rozszerzone o wyjazdy artystyczne. W przyszłości może powstać "kawiarnia artystyczna" online, przez którą uczestnicy będą wykonywać kreatywne zadania i łączyć się do kolaboracji.
Teoria Strun

VRLearning.io to projekt, który zmienia szkolenia poprzez redukcję słabości e-learningu tj. obecność dystraktorów, brak wartościowych interakcji i niską atrakcyjność nauki.
Projekt korzysta z technologii VR, a jego oprogramowanie umożliwi tworzenie i wynajem wirtualnych klas dla uczniów, sal szkoleniowych i pokojów konferencyjnych.
VRLearning.io
ZGŁOŚ SWÓJ PROJEKT
MASZ PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

Digital Knowledge Village
ul. Puławska 457
02-844 Warszawa
Partnerem tej edycji jest:
Współpracujemy z:























