termin

Czekamy na Twoje zgłoszenie do 7 września 2025

START NAJBLIŻSZEJ KOHORTY: 18 WRZEŚNIA 2025

prosty proces

Wspólnie pracujemy nad sukcesem Twojego kursu

01

Stała rekrutacja

Prowadzimy stałą rekrutację. Możesz zgłosić się w dowolnym momencie - nie czekaj na kolejną edycję.

02

Proces weryfikacji

Eksperci po ocenie wewnętrznej, zaproszą Cię na krótkie spotkanie

03

Uruchomienie procesu

Po zakwalifikowaniu się podpiszemy umowę akceleracyjną

04

Cześć Surferze!

Twój indywidualny program rozwoju zostanie uruchomiony!

Wypełnij krótki formularz zgłoszenia i dołącz do Surferów Wiedzy

Twój mentor poprzez rozmowę telefoniczną zweryfikuje Twoje zgłoszenie i prześle Ci szczegółowy zakres akceleracji oraz niezbędne dokumenty do wypełnienia.

Po ich podpisaniu otrzymasz pełny dostęp do procesu akceleracji.

Kto pyta nie błądzi

Odpowiedzi na najbardziej nurtujące Cię pytania

Czy udział w programie jest płatny?

Nie, udział w akceleratorze jest bezpłatny dla uczestników, ale odbywa się w formule pomocy de minimis – oznacza to, że wartość wsparcia (50 000 zł) jest rozliczana jako pomoc publiczna dla firmy, którą reprezentujesz.

Kto może wziąć udział w programie?

Program jest skierowany do mikro, małych i średnich firm (MŚP)

A jeśli reprezentuję dużą firmę lub korporację?

Akcelerator w obecnej formule jest przeznaczony dla MŚP. Jeśli reprezentujesz dużą firmę, napisz do nas – chętnie porozmawiamy o możliwości organizacji dedykowanego programu akceleracyjnego dla Twojej organizacji.

Kto organizuje program Surferzy Wiedzy?

Akcelerator Surferzy Wiedzy to autorski projekt Klastra Digital Creative Cluster, którego operatorem jest Fundacja Digital Knowledge Observatory. Program jest realizowany z wykorzystaniem zasobów i partnerów klastra oraz finansowany w formule pomocy de minimis.

Na czym polega Demo Day i co mogę dzięki niemu zyskać?

Demo Day to finałowe wydarzenie programu, podczas którego najlepsze projekty prezentują swoje kursy i strategie rozwoju przed jury, publicznością oraz zaproszonymi inwestorami. Uczestnicy mają szansę:

  • zaprezentować pitch deck jako propozycję inwestycyjną,
  • nawiązać kontakty z inwestorami branżowymi i edukacyjnymi,
  • a także uzyskać wsparcie w dalszej produkcji i komercjalizacji kursu.

 

Udział w Demo Day jest możliwy po zrealizowaniu kamienia milowego 2 (czyli pełnego opracowania projektu kursu przygotowania pitch deck inwestycyjnego).

Jak wygląda proces zgłoszenia?

  1. Wypełniasz formularz zgłoszeniowy.
  2. Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, by poznać Twój pomysł i poziom zaawansowania.
  3. Po pozytywnej ocenie otrzymujesz do podpisania:
    • regulamin,
    • formularz pomocy de minimis,
    • szczegółowy zakres akceleracji.
  4. Po podpisaniu dokumentów – dostaniesz dostęp do platformy i rozpoczynasz udział w programie.

Czy w trakcie programu są jakieś etapy decyzyjne?

Tak. Mamy 2 punkty kontrolne, upoważniające do dalszej pracy w ramach akceleracji:

  • aby wziąć udział w warsztatach w profesjonalnym studiu produkcyjnym Digital Space należy przygotować pełny scenariusz kursu oraz uzyskać akceptacje prowadzącego tą część programu. 
  • aby mieć szansę na udział w Demo Day należy w całości opracować projekt i przygotować pitch deck inwestycyjny kursu. 

Co jeśli nie prowadzę firmy?

Nic straconego! Zawsze możesz:

  • zgłosić się w imieniu zaprzyjaźnionej JDG lub spółki,
  • założyć własną działalność (np. jednoosobową),
  • skorzystać z bezpłatnych materiałów i tutoriali dostępnych po rejestracji na learningspace.app, bez udziału w formalnym procesie akceleracyjnym.